luni, 9 ianuarie 2017

GHID DE BĂDĂRĂNIE – DESZĂPEZIRE ÎN ”FOLOSUL COMUNITĂȚII”

Zăpada „bucuria șoferilor”

Da, în sfârșit a nins! Mare bucurie în țară! Bucuria copiiilor și a celor care după sărbători rămăseseră în pană de „postări pe Facebook”!
Într-o bucurie m-am trezit și eu ieri de dimineață! Toti vecinii, șoferi chiuiau de drag! M-am uitat curios pe geam. Unii dintre ei erau atât de pătrunși de farmecul ninsorii încât își aduceau aminte și de străbuni. Cu precădere de cei plecați la cele sfinte! E Bobotează, mi-am zis! Au devenit cucernici. De asta toți stau în genunchi în jurul autoturismelor. Își botează „caii”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.