duminică, 17 ianuarie 2010

Prea TANAR... poate mult prea TANAR

A trecut mai bine de un an de la plecarea lui Cristi... Am gasit pe net un videoclip, probabil facut de prieteni, pe care mi-am permis sa-l copiez si sa-l postez si aici.




Am vrut sa scriu cateva cuvinte despre cel care a fost Focka, Pilif, Cristi, dar ... e destul de greu sa leg cateva fraze coerente despre un om pe care il cunosteam de peste 20 de ani, un om cu care am crescut, am mancat, am trecut prin clipe de neuitat... Subit, totul s-a naruit in dimineata zilei de 17 ianuarie atunci cand Cristi n-a mai putut controla cea mai mare dragostea a lui "MFU" (masina pe care o conducea cu atata place) si a murit.In ultimul timp, de cate ori ne intalneam faceam glume pe seama cui se va "marita" inainte si iata ca marti va trebui sa-mi conduc camaradul de joaca, de scoala, de viata pe ultimul drum.La cum il stiu pe Cristi, mereu pus pe glume (glup! glum!) sunt convins ca n-ar vrea sa vada nici un prieten, nici un apropiat trist sau sa planga langa capul lui.
Nu pot insa, indiferent de cat de tare as vrea sa par, sa nu afirm ca Dumnezeu a fost din nou nedrept si a luat un suflet mult prea tanar. In loc sa bem un pahar de vin impreuna trebuie sa-i aprind o lumanare.
Odihneste-te in pace Cristi si fie ca Dumnezeu sa aiba grija de tine!

9 comentarii:

  1. ba scubi te inteleg si imi pare rau de ce s-a intamplat cu cristi, eu consider totusi ca a exagerat. bacster

    RăspundețiȘtergere
  2. numi vine sa cred stau si nu pot realiza.....vb cu ai mei intruna de duminik pana acum si numi vine sa cred k numai e printre noi vecinu de la 1 cristi c.nu pot spune doar odihneste-te in pace si ai grija de acolo de sus de toti ai tai si alde nea petrica trebuie sa se incurajeze si sa fie puternici ca il au pe vladi.sincere condoleante din partea mea....lori

    RăspundețiȘtergere
  3. bine scris claudiu, acelasi cuvinte vroiam sa scriu despre, pt ca am crescut cu toti ,ne-am jucat,am plans,ne-am certat, etrc..

    nici nu stiu cum pot esprima ceea ce simt in acest moment atat de grweu pt noi toti, eu am ramas uimita, cand am primit vestea..nu imi venea sa cred, ceea ce imi spuneau parintii mei .. cristi a murit
    Viata asta nu e nimic, Cel de sus, l-a chemat la el prea devreme, avea atatea vise de implinit,atatea lucruri de facut, prea tanar...
    trebuia sa ma invite la nuntaa,dar nu..nu a fost asa,..nu am cuvinte, ..
    Tanti Mhaela si Nenea petrica, sunt mama, am doi copii, si nici nu vreau sa-mi imaginez ce este in sufletele voastre acum,eu cred ca as fi inebunit,imi pare atat de rau ca nu sunt acasa, ca sa fiu alaturi de voi ,si sa-mi fi luat larevedere de Cristi,nu-mi pot abtine lacrimile..
    Vladi,tu erai mai micut, cand eu am plecat in spania, si nu cred ca ma mai tii minte,dar fii tare dadica,ca acum parintii tai are mare nevoie de tine.,va spun din suflet ca imi pare rau..pt el, nu trebuia sa termine asa,26 de ani doamnee....
    ai fust un bun copil,bun vecin(incopilarie) si acum, bun fiu si coleg

    de aici de la 5000 km de distanta iti spun
    LA REVERE,NICIODATA TE VOM UITA,SI TE VOM IUBI MERU,CU ACEST ZAMBET CARE MEREU IL AVEI PE FATA, ASA NE VOM AMINTII DE TINE

    D-ZEU SA TE AIBA IN GRIJA, CRISTI
    VECINA, PRIETENA
    MIHAELA MIELUCA DE LA A.P. 15

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu il stiu pe Cristi de mai bine de 2o de ani. Am fost colegi de scoala. Mi se pare mult prea greu de crezut ca nu mai este printre noi. Imi amintesc de Cristi cantand. Avea o voce foarte buna, si intotdeauna note mari la muzica. Profesoara de muzica il ruga sa invete melodii cunoscute pentru a ni le canta in clasa.
    Cu siguranta nu si-ar fi dorit sa ne vada tristi. Sa-l pastram nu ca pe-o amintire, ci ca pe un prieten de departe!

    Cristi, ramai in sufletele noastre!
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  5. ...iar daca am gresit cu ceva, prieten drag, te rog sa ma ierti! Si stiu ca o vei face, chiar si de acolo, de unde ai plecat. Nu am vrut sa ajung la inmormantarea ta. A fost prea socant si neasteptat de rapid si nedrept, ceea ce ti s-a intamplat. Nu am putut sa-l vad pe Focka mort. Nu vreau sa ramai in memoria mea intr-un cosciug. Pentru mine, Focka va ramane vesnic viu, in amintirile despre aventurile extraodinare pe care le avem impreuna. Cand mergeam cu o rabla Dacia sa ne plimbam, cand mergeam la Zimnicea la plaja sau la discoteca, cu trenul,fara bilete. Si multe altele. Sunt atat de multe... Parca ieri beam in fiecare seara la Milemium, pe datorie, la tipa aia...! O mai stii?!
    De asemenea, nu voi putea uita niciodata gestul tau matur, din seara cand am baut o cola in barul Ana. Ne intalnisem ca simteam nevoia sa vorbesc cu cineva iar tu ai fost singurul care m-ai ascultat. Deprimat de esecul pe care-l avusesem cu o gagica, am inceput sa ma ard pe maini, prosteste, cu tigarea. Pe dosul palmei, in mai multe locuri. Si acum se mai cunosc semnele. Atunci, tu, Focka, revoltat, ai scuturat cu palma ta de pe mana-mi netrebnica, jarul incins, care sfaraia...
    Iar ultima data cand am vorbit cu tine, m-ai intrebat "Ce face The Great Victor?" Nu stiu ce ti-am raspuns atunci, dar iti spun acum: e foarte trist si repeta intruna, cu lacrimi in ochi: "Mi-e mila rau de baiatul ala, de Focka! Nu e drept ce i s-a intamplat... " Desi, eu nu vreau sa vorbesc despre asta, refuz sa cred ceea ce s-a intamplat si tot astept ca moartea ta sa fie doar un cosmar, din care sa ma trezesc. Dar, din pacate, nu e...
    La toti o sa ne fie dor de tine. Odihneste-te in pace, prieten drag...!
    "Mahăru`"

    RăspundețiȘtergere
  6. claudiu, te rog frumos, urca imaginea asta aici,


    e facuta cu multe lacrimi,multa durere,

    din partea noastra a vecinilor pt tine cristi

    [url=http://www.imagechicken.com][img]http://www.imagechicken.com/uploads/1264192599001022100.gif[/img][/url]

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut generala impreuna si au fost cei mai frumosi ani impreuna cu Baietii Veseli (cum nespuneam Dl Ene)

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cioaca Dorel Iulian25 ianuarie, 2010 14:29

    SUnt alaturi de voi si impreuna suntem alaturi de familia indurerata dar cu toti stim ca, Cristi era recidivist cu viteza excesiva...masina pe care a iubit-o la tradat...prea tanar...poate prea tanar...sa realizeze k fierul nu are suflet...prea tanar ca tine Claudiu ca si...mine dealtfel...traim pt viteza...si murim pt ea...pacat!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu am cuvinte...pot spune doar k a fost, este si va ramane papusa mea pt tot restul vietii!....dumnezeu sa te odihneasca...te voi iubii toata viata,a s fake orice sa vin langa tine,sa am grij de tine,de sufletul tau...sa ai grija de tine papusa mea,akolo unde esti u....

    RăspundețiȘtergere

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.