luni, 11 ianuarie 2010

Virusul AH1N1 - Adevar sau MINCIUNA!

Adevar sau MINCIUNA despre virusul AH1N1.



Virusul ucigas





Un lucru rămâne cert, şi anume acela că pentru a te proteja de gripa porcină trebuie să cunoşti simptomele acesteia şi cum trebuie acţionat în acest caz.
SIMPTOMELE infecţiei cu gripă porcină la oameni sunt similare cu simptomele gripei sezoniere:
- Febră (peste 38°C)
- Oboseală
- Inapetenţă
- Tuse, durere în gât
- Unele persoane infectate cu gripă porcină au prezentat stări de vomă şi diaree.

De teama morţii, teleormănenii acceptă vaccinul
Privit iniţial cu destulă reticenţă, vaccinul împotriva gripei porcine (AH1N1) este acum la mare căutare printre teleormăneni.
Potrivit celor din conducerea Direcţiei de Sănătate Publică Teleorman, cele 10.500 de doze de vaccin impotriva gripei noi au fost epuizate, iar solicitarea acestuia este în creştere.

Una peste alta trebuie sa fac o marturisire. Mie unul mi-a fost frica de virus si "m-am vaccinat"!

2 comentarii:

  1. Sper ca nu te-ai vaccinat!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am vaccinat. Nu neaparat ptr faptul ca mi-ar fi frica de ceva. Imi fac vaccinul anti gripal in fiecare an si am constatat ca dupa ce il fac nu mai racesc. Diferenta intre asta si ala este de doar cateva substante :) nu ma vedeti voi pe mine mort. Drac mort... niciodata!

    RăspundețiȘtergere

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.