duminică, 29 noiembrie 2009

Pentru retardatii care posteaza comentarii aiurea

Multi prosti pe acest pamant, dar ca in Romania... n-am vazut de cand mama m-a facut. Tot ma injura si ma critica un labar, ion legatura cu materialul ala cu internetistii, ca de ce nu pun nume "iti este frica?" de ce copiez din alta parte? ce legatura au acele imagini? dar poze? etc
Ptr toate am un singur raspuns...
pentru toate stirile sau articolele pe care voi le vedeti la TV trebuie ca ziaristul sau reporterul sa le afle de undeva. In cazul de fata aceste informatii despre descinderile de vineri le-am primit doar de la politie. Acestia pentru a nu fi dati in judecata nu ne-au oferit nici macar initialele celor arestati, si cum teleormanenii in general si alexandrenii in special au coaie cand vine vorba despre cate un mare smecher si "nu stiu, n-au auzit nimic" a fost foarte greu sa aflu despre cine e vorba.
Legat despre imagini si acelea au fost puse la dispozitie tot de catre politisti. Poza este tot de la descinderea de vineri si a fost singura pe care am primit-o de la militieni.
Legat de ultima parte sio anume faptul ca tot copiez materiale de pe ziarulmara.ro vreau sa spun doar atat, copiez si postez doar articolele mele.
Daca vreunul dintre materialele prezentate pe acest site sunt preluate si de altele si voi cititi acolo trebuie sa stiti ca aia au copiat si nu eu sau ziarulmara.ro

Un comentariu:

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.