marți, 8 martie 2011

Izolaţi în propria comună

Imi cer scuze ca n-am mai postat stirile mele pe blog, dar am crezut ca nu este nevoie. In urma mailurilor voastre am decis sa reincep postarea acestora.
Va multumesc si astept in continuare mailuri pentru alte probleme, solicitari ...

Aproximativ 4000 de suflete din judeţul Teleorman riscă să rămână şi fără pâinea cea de toate zilele. Problema celor din comuna Vedea este cauzată de Drumul Judetean 601F, care nu a fost niciodată asfaltat. Cei mai afectaţi sunt locuitorii satului Albeşti, care aparţine de comuna Vedea.
Tranşee în toată regula. Aşa se poate descrie, fără teama de a greşi, mare parte din Drumul Judeţean 601 F care face legătura între localităţile teleormănene Vedea şi Nenciuleşti. Drumul cu pricina aparţine Consiliului Judeţean Teleorman, care, de ani buni, îl neglijează. Dincolo de aspectul deplorabil, apare, de fapt, cea mai gravă problemă. Oamenii din Albeşti riscă să rămână, în aceste condiţii, chiar şi fără pâine, pentru că distribuitorii nu se mai încumetă să circule cu maşinile prin zonă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.