luni, 21 martie 2011

Omorat in bataie!

Un conflict mai vechi între doi tineri din comuna Izvoarele, judeţul Teleorman, s-a încheiat azi noapte cu o crimă. Un bărbat de numai 25 de ani a fost bătut cu bestialitate de un consătean până şi-a dat ultima suflare pe marginea drumului. Cel care a comis oribila faptă s-a predat în această dimineaţă la poliţie şi riscă acum până la 25 de ani de închisoare.
Cei doi tineri din comuna Izvoarele erau de mai mult timp într-un conflict. Victima, Robert Iordăchioaie, de 25 de ani ar fi depus mărturie împotriva agresorului, motiv pentru cel din urmă să-şi dorească răzbunarea. Azi noapte, în jurul orei 1, agresorul, Claudiu Tănase de 28 de ani, şi-a aşteptat victima să se întoarcă acasă şi şi-a pus planul în aplicare. I-a aplicat lui Robert mai multe lovituri de topor, până când acesta nu a mai reacţionat.

UPDATE!
În data de 22 martie, Claudiu Tănase a fost arestat preventiv pentru 29 de zile sub acuzatia de omor calificat!

15 comentarii:

  1. sunt unul din cei mai buni prieteni ai lui robert am copilarit impreuna deci nu mia venit sa cred cand ma sunat mama si mia zis ca cel mai bun prieten al meu este mort.omul care a facut asta merita pedeapsa capitala nu doar 25 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. dumnezeu sal ierte,a fost un baiat super

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost prieten in copilarie condolente pentru familia lui dar faptu ca baiatu care la omorit nu merit ertat.dumnezeu stie sa judece

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar imi pare raw pentru el.....era foarte Bun.. mie asha mi sa parut....a murith prea tanar!!!!....acum ala o sa faca 25 d ani shi scapa..dar el o sa putrezeasca in paman..nu e corect...dumnezeu stie sa judece...condoleante pentru familie....:((:((

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar imi pare rau pentru el....a fost foarte buna dupa parerea mea....acum ala face 25 de ani de inchisoare si el sta acum in pamant cu oasele putrezite....condoleante familiei....imi pare rau..:((

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar imi pare rau pentru el....a fost foarte buna dupa parerea mea....acum ala face 25 de ani de inchisoare si el sta acum in pamant cu oasele putrezite....condoleante familiei....imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare sincer rau pentru acel om,totusi a avut o moarte oribila nu merita sa moara asa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. pacat caci era foarte tanar nu merita asa ceva si cel ce a facut asta merita inchisoarea pe viata
    ar trebui cu toti cel ce lau cunoscut sa strangem semnaturi ca acel om sa ramana in inchisoare pentru totdeauna condoleante familiei

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa-l ierte pe Robert ! a fost un baiat bun ...nici acum nu imi vine sa cred ce s-a intamplat .. el niciodata nu a suparat pe nimeni nu a facut niciun rau la nimeni ...oare de ce a avut o asa soarta ! :((......Condoleante familiei indurerate !

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare rau pentru ROBERT era un baitat fff bun. Venea mereu pe la noi.Nu merita sa moara asa de tanar.Cei care l au omorat tre sa plateasca si ei cu viata , nu numai unul, au fost 4 insi ,toti trebuie sa faca puscarie pe viata ,sau mai rau sa aiba si ei parte de acceasi moarte k a lui ROBERT. CONDOLEANTE FAMILIEI ! DUMNEZEU SA-L IERTE!! ASASINILOR LA INCHISOARE K VOI

    RăspundețiȘtergere
  11. Im pare rau pt Robert. Condoleante !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce animal,cat poti sa fii atat de crud sa omori pe cineva cu toporul?Ar trebui sa-si petreaca toata viata in puscarie,inca un caz din pacate cand cineva moare din prostia altuia.Dumnezeu sa-l odihnesca.Dumnezeu o sa aiba grija de el o sa ii vina si lui randul.....

    RăspundețiȘtergere
  13. imi pare rau pt Robert,am fost colegi de clasa inca din generala.nu imi vine sa cred.condoleante familiei.

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare rau pentru ROBERT am fost colegi de clasa din generala,nu imi vine sa cred. condoleante familiei

    RăspundețiȘtergere
  15. imi pare foarte rau pt el robert imi era cel mai bun prieten din comuna aceea il iubeam enorm de mult vb mereu........condoleante fam.

    RăspundețiȘtergere

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.