sâmbătă, 3 decembrie 2011

Mi se schimba statusul la messenger?

Am stat astazi ceva mai mult pe messenger si am avut neplacuta surpriza sa constat ca statusul meu se schimba singur. Din pacate majoritatea mesajelor erau obscene. Asa ca am apelat la prietenul Google si am aflat ca ”O aplicaţie disponibilă pe internet le permitem rău-voitorilor să modifice statusul oricărui utilizator de Yahoo Messenger. Tot ce trebuie să facă este să tasteze ID-ul persoanei căreia vrea să îi schimbe mesajul de întâmpinare şi să introducă noul status.”

Din fericire, se pare ca s-a gasit si antidotul. Asa ca, daca nu vreti sa aveti surprize ca mine trebuie sa urmati pasii prezentati mai jos. Va rog sa raspanditi aceasta informatie.




Daca urmati toti pasii din schema, problema va fi ca si rezolvata, si nimeni nu o sa va mai schimbe statusul la mess.

Un comentariu:

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.