miercuri, 5 mai 2010

Revenire de ziua barbatului

Incep prin a-mi spune chiar mie la multi ani. Nu este ziua mea, dar astazi este 1 MAI si din cate am inteles de pe la TV in aceasta zi barbatul isi face de cap...
Trecand peste asta multi m-au intrebat de ce nu mai postez nimic nou pe blog. Repet ce am mai spus si anterios.

Cand nu postez nu inseamna neaparat ca nu am ce spune ptr ca slava Domnului in tara asta gasesti la fiecare pas cate ceva de criticat, dar pus si simplu n-am vrut sa mai intru in polemici cu retarzii care zilnic scriu zeci de mailuri de amenintari "scoate ba articolul X ca nu stiu ce iti fac", "ai grija pe unde mergi pe strada" si exemplele pot continua. Am vrut intr-o prima faza sa inchid blogul, dar mi-am dat seama ca ar fi doar un semn de lasitate din partea mea, asa ca astazi, in aceasta zi speciala pentru barbati revin in online-ul romanesc.
In timpul meu liber mai "cotrobai" prin blogurile altora si mi-a atras atentia un material excelent, cu care rezonez:
"Mi-e silă de imbecilii declaraţi de dreapta care ieri l-au votat pe Băsescu de frică să nu le fure Vanghelie cota unică şi azi, în loc să-i spargă geamurile şi să-i pună foc la poartă, îi caută scuze lui Vlădescu pentru majorarea de stânga a dărilor. Mi-e silă de ziariştii care, după ce au prăbuşit tot pe ce-au pus mâna, dau lecţii de jurnalism, mi-e silă de politicienii migratori care se bat în consecvenţă şi principii la televizor, mi-e silă de impotenţii care nu bagă mingea-n poartă şi se plâng că-i fură arbitrii, mi-e silă de curvarii care jură iubire şi fidelitate nevestelor prin fiţuicile colorate.
Mi-e silă de acerebraţii care stau seara şi se holbează, cu mâna-n coşul cu portocale, în ţâţele tunate din dotarea lu’ Tonciu & Buruiană, bălesc pofiticos la Bianca lu’ Bote, bat două capace cu televizorul pe Private Spice şi dimineaţa acuză femeile care fac sex oral cu alţii că-s curve. Mi-e silă de cei care gândesc cu suliţa şi elogiază creierul, mi-e silă de tâmpiţii care nu pricep nimic şi comentează tot, mi-e silă de laşii care-njură din spatele celor două rânduri de yale încuiate, mi-e silă de toţi viermii ăştia la un loc. Mi-e silă de populaţia tâmpă cu pretenţii de popor care se comportă ca o turmă de oi, mi-e silă că suntem nevoiţi să împărţim acelaşi aer…" ciutacu.ro
Pana maine astept sa-mi povestesti cum ti-ai petrecut minivacanta de 1 MAI. Asa cum probabil ti-ai dat seama urmatorul subiect va fi legat de peripetiile unui turist roman in Romania (mai exact pe litoralul romanesc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.