joi, 13 ianuarie 2011

BUG Mafia - La fel de prost ca tine

N-am mai postat pana acum pe blog vreo melodie, dar aceasta mi-a atras atentia si chiar am tinut sa-i fac loc pe site. Am incercat sa fac si un videoclip frumos (incepusem bine, dar m-am lasat pagubas pentru ca n-am mai gasit nimic pe net cu violenta domestica).
Sper sa va placa melodia si sa nu traiti niciodata asa ceva...


Un comentariu:

  1. sincer fara sa te superi da Mafioti astia lesinati is prosti de put !! Au venit de 2 ori in severin si de 2 ori si-au luato !! Asta dovedeste cat de smecherii sunt ei ! Sunt niste prosti sa nu mai zik ca niste agarici care se dau si ei mari !! asta e la noi se promoveaza numai prostii

    RăspundețiȘtergere

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.