joi, 26 martie 2009

Te poti imbogati pe timp de criza?

La toate buletinele de stiri, prin toate ziarele se vorbeste despre criza financiara. Nu mai esti "trendi" sau "cul" daca nu-ti dai si tu cu parerea despre criza financiara. Atunci cand vorbesti despre criza si spui ca nu te-a afectat, deja esti luat de ciumpalac.
Auzim si suntem zilnic ingroziti ca mii de romani raman pe drumuri, fabricile sunt inchise, firmele falimenteaza. Am observat insa ca societatile care au ca domeniu de activitate pariurile sportive merg extraordinar de bine. Si asta pentru ca romanasul vrea sa se imbogateasca batand din palme.
Cu numai trei lei, suma minima pe care o poti pune in joc, poti castiga zeci de mii de lei, iar daca ridici putin investitia, poti ajunge milionar peste noapte.
Sa fie asta, intr-adevar o solutie de iesit din criza? Daca mi-ar fi pus cineva aceasta intrebare in urma cu cateva ore as fi raspuns ca nu, dar dupa ce am vazut ca un roman a castigat peste 2 MILIARDE de lei pe un bilet... ma gandesc sa-mi schimb domeniul de "activitate".





Recunosc faptul ca sunt mare microbist. Imi plac toate sporturile, in special fotbal, tenis si snooker. Am jucat de cateva ori la pariuri sportive si pot sa ma laud ca in urma cu 3 ani am reusit sa castig vreo 21 milioane. A fost cel mai mare castig din viata mea (precizez ca sunt un ghinionist, n-am castigat niciodata la bingo, loto, 6 din 49 etc). De atunci insa, nimic. Tu crezi ca te poti imbogati peste noapte din astfel de jocuri, sau trebuie sa fi mancat mult cacat cand ai fost mic pentru a avea noroc ca cel prezentat in video?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.