luni, 14 septembrie 2009

Super test psihologic

Ganditi-va in liniste si formulati raspunsul cu calm.


Aceasta este povestea unei fete. In timpul inmormintarii mamei sale avazut un barbat necunoscut.
Ea a fost atit de impresionata de el si afost atit de sigura ca este barbatul visurilor ei incit s-a indragostitpe loc.
Totusi, dupa inmormintare, barbatul a disparut si ea nu l-amai vazut niciodata. Citeva zile mai tirziu ea si-a ucis propria sora.
De ce?











Va rog NU dati la pagina urmatoare pina nu v-ati gindit intens laraspuns si nu ati gasit propria solutie.















Raspuns: Ea a sperat sa-l reintilneasca la inmormintare pe barbatul visurilor ei.






Daca ati raspuns corect la intrebare atunci ginditi ca un psihopat.





Acesta a fost un test al unui psiholog american care l-a utilizat pentru a determina daca cineva are mentalitatea unui ucigas. Au fost testati multi ucigasi in serie care au raspuns toti corect la intrebare.




Daca nu ati raspuns corect - puteti fi bucurosi.




Daca insa careva dintre prietenii dumneavoastra a raspuns corect va sugeram sa pastrati distanta !

5 comentarii:

  1. ce tare e... bine ca nu m am gandit la raspunsul asta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate si mie mi-a facut acest test un prieten si am dat raspunsul coresct :(( asa ca... de atunci baiatul cu pricina mi-a spus sa evit sa pun mana pe cutite :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Prea tare..ciudat Claudiu si eu am raspuns corect..ce imi sugerezi?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce as putea Luisa sa-ti sugerez... stai cat mai departe de cutite, pistoale sau orice alte obiecte ascutite.

    RăspundețiȘtergere
  5. hai sa fim seriosi!oricum raspunsul "corect",asta iti vine in minte! dar nu inseamna ca suntem "nebuni" daca am raspuns asa!u la ce te-ai gandit?

    RăspundețiȘtergere

* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.