“Fericirea” se cumpără de la SEX SHOP
Teleormănenii nu mai fac copii. Este un fapt relevat de ultimele date conform cărora sporul natural în judeţul nostru este negativ. Însă, Teleormanul este şi un judeţ al paradoxului. Iar Alexandria nu face excepţie de la această regulă. Într-un oraş în care rata mortalităţii este foarte mare, alexăndrenii “rup pragurile” singurului sex-shop rămas în municipiul reşedinţă de judeţ.
Vibratoarele, costumaţiile sexy, spray-urile şi uleiurile pentru creşterea potenţei sau afrodisiacele sunt printre cele mai căutate produse în sex shopul din Alexandria. Cei mai mulţi teleomăneni apelează la magazinele erotice atunci când vor să cumpere un cadou trăsnit. Mânaţi de dorinţa de a ieşi din cotidian, de a-şi condimenta viaţa şi a uita de probleme, unii teleormăneni se hotărăsc să apeleze la sex shopuri pentru a-şi diversifica viaţa amoroasă. “Când am deschis magazinul, teleormănenii se cam fereau să intre. Pot să vă mărturisesc că şi mie mi-a fost la început jenă că lucrez într-un magazin erotic. Dar până la urmă scopul unui astfel de magazin este de a îmbunătăţi performanţele sexuale, de a transforma sexul dintr-o activitate pentru perpetuarea speciei, într-o adevărată artă. Multe dintre articolele dintr-un magazin sex shop au rol educativ: cărţi despre practici sexuale eficiente, informaţii despre bolile cu transmitere sexuală, reviste şi filme prin intermediul cărora oricine poate afla mai multe despre partenerul de viaţă”, ne-a mărturisit vânzătoarea singurului sex shop rămas în Alexandria.
Majoritatea cumpărătorilor din magazinele erotice sunt bărbaţi cu vârste cuprinse între 25-50 de ani, dar nu trebuie să ne mire dacă vedem şi persoane trecute de prima tinereţe. “Chiar ieri a venit un domn la vreo 70 de ani să cumpere nişte lubrifiant”, a precizat distinsa doamnă de la sex-shop.
În momentul în care aceştia trec pragul unui astfel de magazin au în cap, în primul rând, plăcerea partenerului, motiv pentru care în topul vânzărilor se găsesc produsele pentru performanţa sexuala, în special cele care prelungesc durata actului sexual.
“De când am deschis magazinul, de aproape un an, pot să vă spun că cel mai bine s-au vândut vibratoarele, produsele de farmacie, spray-uri pentru erecţie, picături pentru creşterea dorinţei sexuale, atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, DVD-uri cu filme erotice, uleiuri de masaj, parfumuri afrodisiace etc.”, a continuat doamna de la magazinul erotic.
Chiar dacă sunt pasionate de shopping, femeile nu prea sunt atrase de genul acesta de magazine. De regulă, femeile care intră într-un sex-shop se uită sau cumpără produse care se pot folosi în cuplu ca uleiuri de masaj, cătuşe de pluş sau lubrifianţi.
Şi cum bărbaţii nu prea se pricep la cadouri, magazinele sex shop sunt ideale pentru a achiziţiona, pentru persoana iubită, mici cadouri care să le diversifice viaţa sexuală: lenjerie intimă, jucării sexuale sau chiar obiecte de artizanat cu tente erotice.
Dar pentru că sărăcia în ţară, dar mai ales în judeţul nostru s-a accentuat, pentru a-şi atrage clienţii, patronii magazinelor de profil vin în întâmpinarea acestora cu super oferte. La singurul magazin de profil rămas în Alexandria, la cumpărarea unui produs de minim 150 lei vei primi gratis şi un lubrifiant.
Dacă în urmă cu aproape un an, în municipiul reşedinţă de judeţ existau trei astfel de magazine, iată că acum mai este doar unul. Deşi celelalte două au pus deja lacătul pe uşă, magazinul rămas nu duce lipsă de clienţi, ba mai mult se pare că cifra de afacere a patronului a crescut, semn că teleormănenii au scăpat de inhibiţii. Inhibiţiile, însă, “nu fac... şi pace” să crească rata natalităţii. Să fie oare un semn de slăbiciune a alexăndrenilor pentru “senzaţii tari” sau doar teama acestora de a se “lega la cap” cu un copil?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
* Te rog posteaza un comentariu legat de acest subiect.
* Nu folositi limbaje licentioase.
* Comentariile care au in continutul lor trivialitati vor fi sterse!
* Daca mesajul trimis nu apare imediat pe blog nu te impacienta. Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp. Nu trebuie sa-l trimiti de 2, 3 sau 9 ori.